• Menu

    Wizytówki Google – dlaczego warto z nich korzystać i kiedy je usuwać?

    Wyszukiwarka Google to obecnie jedna z najpopularniejszych internetowych wyszukiwarek. Korzysta z niej znacząca część użytkowników sieci, a fakt ten możesz śmiało wykorzystać w działaniach marketingowo-wizerunkowych swojej firmy.

    Warto postarać się o wykorzystanie usługi Google Moja Firma, gdzie możliwe jest uzyskanie wizytówek, dzięki którym Twoja marka będzie łatwiejsza do odnalezienia w sieci. Jak działają wizytówki i dlaczego warto na nie postawić? Kilka praktycznych rad od Warsaw Media House znajdziesz w poniższym artykule. Dodatkowo dowiesz się również kiedy należy usunąć wizytówkę Google. Życzymy udanej lektury!

    Wizytówki Google – zobacz jakie to proste

    Dzięki stworzeniu wizytówki Google Twoja firma zostanie oznaczona czerwona pinezką na Google Maps. W ten sposób każdy dowie się, o istnieniu marki. Łatwy dostęp do lokalizacji siedziby firmy oraz jej danych kontaktowych umożliwi bezproblemowe skontaktowanie się potencjalnego klienta z Tobą. W Warsaw Media Hause zalecamy klientom zakładanie wizytówek Google ze względów wizerunkowych i promocyjnych. Dziś wszyscy zaglądamy do Google Maps szukając konkretnych kontaktów i lokalizacji. To miejsce, w którym według WMH nie może zabraknąć żadnego nowoczesnego przedsiębiorstwa. Dlaczego? Ponieważ dzięki wizytówkom firmy wyświetlają się na pierwszej stronie wyszukiwarce Google zaraz po wpisaniu ich nazwy przez użytkownika. Tak po prostu łatwiej będzie Cię znaleźć!

    Jak założyć taką wizytówkę?

    Założenie wizytówki Google jest całkowicie darmowe i bardzo proste. Wystarczy, że zadbasz o atrakcyjny opis swojej marki, dodasz podstawowe informacje kontaktowe i wskażesz godziny pracy firmy oraz opublikujesz ciekawe zdjęcie. Możesz tutaj również pozostawić wzmianki o aktualnych ofertach i promocjach. Co więcej, wizytówka Google ma możliwość aktualizacji o nowe dane za każdym razem, gdy będziesz je wprowadzać w koncie Google Twoja firma. Dodatkowo dzięki wizytówce, dowiesz się skąd pochodzą Twoi klienci co pozwoli Ci dostosować do nich odpowiednią komunikacje oraz rozwiązania.
    Jeżeli zdecydujesz się na wsparcie doświadczonych ekspertów w działaniach wizerunkowych to w Warsaw Media Hause poprowadzimy Cię przez ten proces krok po kroku. Dodatkowo w ramach naszych usług zajmiemy się wypozycjonowaniem Twojej wizytówki i jej pełną obsługą.

    Jak usunąć wizytówkę Google?

    Zdarza się, że pod wizytówką Google zaczynają pojawiać się nieprzychylne opinie. Wtedy wskazane jest jak najszybsze podejmowanie odpowiednich reakcji. Jako firma masz pełne prawo bronić swojego brandu przed nieuzasadnionymi opiniami. Jednak, jeżeli nabierają one na sile i stają się coraz agresywniejsze zaczniesz zastanawiać się, jak usunąć wizytówkę Google. W Warsaw Media House zalecamy najpierw podjęcie komunikacji kryzysowej. Opierającej się na przeanalizowaniu zaistniałej sytuacji i opracowaniu strategii komunikacji z niezadowolonym klientem lub hejterem. Nierzadko WMH udaje się wyjść z opresji marki i z sukcesem zakończyć dialog z nieprzychylnym firmie klientem.

    Naszym zdaniem sytuacją w której wskazane jest zastanawianie się, jak usunąć wizytówkę Google to natknięcie się na założenie fałszywej wizytówki firmy z nieprawdziwymi informacjami, zakończenie działalności firmy lub jawne wykorzystanie wizytówki przez nieuczciwe działanie konkurencji. Publikacje opinii negatywnych, które mijają się z prawdą pod Twoją wizytówką nigdy nie są weryfikowane, dlatego może się ich dopuścić każdy. Jedyną drogą do usunięcia wizytówki jest bezpośredni kontakt z administratorem, który może doprowadzić do wykasowania danych firmy z Google. To moment, w jakim należy skontaktować się z Warsaw Media House, gdzie szybko podejmiemy odpowiednie kroki w celu ratowania e-wizerunku Twojej firmy.

    Autor: Daniel Fiedorow – doradca klienta biznesowego w Warsaw Media House.


    Daniel Fiedorow posiada bardzo dużo doświadczenia z zakresu PR oraz relacji z klientem. Zajmuje się pozyskiwaniem i utrzymywaniem długotrwałych relacji z klientami. Przygotowuje oferty i odbywa spotkania biznesowe, podczas których prowadzi negocjacje oraz zawiera umowy. Jego zadaniem jest realizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych, a także raportowanie wyników sprzedażowych. Uczestniczył w wielu konferencjach oraz szkoleniach. m.in.: I LOVE Marketing, Kongres Best Of Online Marketing, III Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji . Zdobytą wiedzę przekłada w całości na pracę, co jest efektem zadowolenia klientów. Współpracował już m.in z firmami: Wawel, Zdrofit, Mlekovita, Eurobank, Teekanne, Silcare, Centrum nauki i biznesu Żak.

    Jedna odpowiedź do “Wizytówki Google – dlaczego warto z nich korzystać i kiedy je usuwać?”

    1. Janina pisze:

      Często jest tak niestety, że na wizytówkach pojawiają się fałszywe negatywne komentarze, ewidentnie działania konkurencji 🙁 także są i plusy i minusy jak widać. Na takie negatywy trzeba reagować, znajoma zdecydowała się na kampanię z erzecznik.com.pl i dzięki temu te negatywy u niej nie pozostają bez odpowiedzi, tak samo na google jak i na forach. Do tego sprzedaż też ruszyła.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Artykuły powiązane

  • Kategorie