• Menu

    Wiele pomysłów, jeden sukces

    573d72931f524 Na swoim koncie posiada już siedem konceptów franczyzowych, od lat sprzedaje sprawdzone pomysły na biznes w gastronomii oraz przełamuje schematy i udowadnia, jak znacząco można obniżyć koszt inwestycji. Mowa o firmie Wojtex

    Wojtex jest wiodącym operatorem franczyzowym w Polsce. Flagową marką firmy jest znana wszystkim sieć pizzerii Biesiadowo, która rozpoczęła swoją działalność w 2007 r. Połączenie polskiego folkloru i tradycji z włoską pizzą okazało się strzałem w dziesiątkę, a sieć w ciągu kilku lat rozrosła się w błyskawicznym tempie. Obecnie pod szyldem Biesiadowo z sukcesem działa 101 lokali. Pizzerie cieszą się ogromnym zainteresowaniem i z roku na rok jest ich coraz więcej.

    W portfolio Wojtexu znajduje się również Crazy Piramid Pizza, specjalizująca się w produkcji pizzy w kształcie rożka, oraz marka Western Chicken. Koncept rodem z Dzikiego Zachodu przyciąga uwagę klimatycznym stylem oraz menu, w którym królują dania z chrupiącym kurczakiem w złocistej panierce. Niski nakład finansowy, szybki zwrot z inwestycji oraz elastyczna oferta współpracy sprawiają, że Western Chicken jest jednym z najkorzystniejszych systemów franczyzowych dostępnych na rynku.

    Co więcej, Wojtex jest właścicielem najmniejszych kawiarni take away w Polsce. Minikawiarnie Coffeeloffee powstają już na 6 mkw. i specjalizują się głównie w sprzedaży kawy na wynos. Oprócz lokali stacjonarnych w ofercie Wojtexu znajdują się także koncepty, inspirowane panującą na rynku modą typu street food. Mobilne smażalnie Rybkodajnia oraz lodziarnie Mangatto cieszą się dużą popularnością w miasteczkach turystycznych. Są coraz bardziej rozpoznawalne, a w sezonie letnim ich liczba wzrasta trzykrotnie. Najmłodszym mobilnym systemem franczyzowym jest sieć przyczep gastronomicznych Western Tortilla. Koncept oferuje sprzedaż tortilli z chrupiącym kurczakiem w różnych wariantach smakowych. W menu figurują wrapy klasyczne i orientalne z nutą egzotycznych przypraw i ziół. Dodatkowym atutem jest niski i przystępny dla każdego koszt otwarcia mobilnej franczyzy wraz z wyposażeniem, który wynosi od 38 tys. zł.

    W 2015 r. do portfolio Wojtexu dołączył koncept spoza branży gastronomicznej. Zipped to innowacyjny suwak, który zamienia but sznurowany w zasuwany na ekspres. Inwestycja w pomysł polskiego innowatora okazała się sukcesem. Pojawienie się produktu podbija rynek, a dostawcy z branży obuwniczej są zachwyceni i otwarci na współpracę.

    W czym tkwi sekret sukcesu firmy Wojtex? Przede wszystkim w uważności, doświadczeniu, determinacji w działaniu, zorientowaniu na rynek oraz oryginalności. Każda oferta franczyzowa jest dokładnie przemyślana i opracowywana w najdrobniejszym szczególe. Wszystkie produkty oraz dania są wysokiej jakości, o czym świadczą uzyskane dotąd wyróżnienia oraz certyfikaty. Co roku Wojtex zajmuje wysokie pozycje w renomowanych rankingach biznesowych i gastronomicznych. Natomiast w 2015 r. firma otrzymała statuetkę Luksusowej Marki Roku.

     

    Udostępnij w sieci ....
    Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+Share on VKShare on Tumblr

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *