• Menu

    Top 3 materiałów biurowych

    Materiały biurowe mają moc. A nawet wiele mocy. Nie tylko ułatwiają organizację czasu i przestrzeni w biurze, ale mogą być dodatkowym elementem dekoracyjno-reklamowym. Jakie materiały warto mieć  w biurze i dlaczego?

    Biurowi bohaterzy na podium

    Materiały biurowe można porównać do biurowych superbohaterów. Wydają się zwyczajni, jednak w każdym z nich drzemie jakaś supermoc. Jakie są najskuteczniejsze materiały biurowe, co potrafią i dlaczego warto je mieć? Oto relacja z podium, czyli przegląd 3 najlepszych biurowych pomocników. Prawdopodobnie, to właśnie oni najlepiej walczą z biurowym chaosem, nudą i dezorganizacją. Poznajecie ich?

    1. Notesy i karteczki samoprzylepne

    Ci papierowi bohaterowie mają niezwykłą moc, porządkującą informacje i pozwalającą walczyć z Luckiem. A właściwie z Lukami – i to nie byle gdzie, bo w pamięci. Notesy i karteczki samoprzylepne to prawdziwe lwy biurowe – łapiące ulotne terminy, informacje i uwagę. Co je wyróżnia? Są poręczne, niewielkie i można je zabrać niemal wszędzie. Dzięki nim w każdej chwili można zanotować ważne informacje – a w razie potrzeby, przekazać je na biurko współpracowników.

    Chętnie przyjmują najważniejsze daty, numery i dane, dyskretnie o nich przypominając. Bywają też cichymi kuratorami sztuki, stanowiąc płótno niezwykłych bazgrołów pracowniczych (tworzonych np. podczas długich konferencji lub rozmów telefonicznych). A przecież talent pracowników zasługuje na docenienie (tak jak papierowi bohaterowie, zasługują na nabycie).

    Materiały biurowe

    Co ważne – papierowej mocy nie zastąpi żadna notatka pisana na komputerze. Na poparcie tych informacji można przytoczyć badania P. Mueller i D. Oppenheimera. Badali oni efektywność notatek robionych na komputerze i porównywali je z tymi, pisanymi na kartce. Analizując wyniki badań, jednoznacznie ogłosili bezwzględną wyższość notatek pisanych ręcznie, nad tymi tworzonymi na komputerze. Ostatecznie więc długopis wygrywa z klawiaturą, a papier z monitorem. Udowodniono, że ręczne notowanie, aktywizuje nasz mózg i zdecydowanie zwiększa szansę zapamiętania zapisanych informacji. A kartka? Kartka to tylko asekuracja pamięci (jednak jakże przydatna).

    2. Papier firmowy

    Papier firmowy wyróżnia się niezwykłym zasięgiem i umiejętnością dotarcia niemal do każdego. Zwykle pozostaje gdzieś w tle, jednak cała magia dzieje się właśnie tam. Papier firmowy dyskretnie i niemal niezauważalnie buduje i wzmacnia rozpoznawalność firmy. Jest bardzo przydatny w biurze, będąc podstawą różnorodnych dokumentów. Jest niezastąpiony podczas tworzenia korespondencji, oferty firmowej lub pism urzędowych. To mobilny nośnik reklamowy, który zaniesie wieść o Twojej firmie naprawdę daleko. Sprytnie. Papier firmowy jest praktyczny i umacnia wizerunek firmy, wypełniając każdy dzień, nutką subtelnej promocji.

    Materiały biurowe

    3. Kalendarze firmowe

    Kalendarze reklamowe mają 2 moce. Jedną z nich jest ujarzmianie deadlineów, a drugą – imponująca moc reklamowa. Do wyboru jest wiele rodzajów kalendarzy firmowych – od małych listków, przez biurkowe piramidki, aż do kalendarzy ściennych i plakatowych. Kalendarz odnajdzie się w każdym miejscu. Ujawni swoją moc w portfelu, na ścianie lub na biurku. Dla niego nie ma złych miejsc, są tylko niedopasowane formaty. Kalendarz firmowy potrafi dopasować się do każdego (biura).

    Kalendarz firmowy daje duże pole do kreatywności – towarzysząc odbiorcy przez kolejne 12 miesięcy. Kalendarz można wręczyć pracownikom, klientom lub kontrahentom. To jeden z nielicznych nośników reklamowych, które działają przez cały rok i rzeczywiście przydają się odbiorcom. Kalendarz ma moc przez 365 dni w roku – nie wahajcie się jej użyć.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *