• Menu

    SSANGYONG REXTON G4

    REXTON G4 (Generation 4) uosabia prężny i dynamiczny styl autentycznego SUV-a oparty na śmiałych acz zrównoważonych proporcjach nadwozia i wyciągniętych liniach sylwetki.

    Dla jak najlepszego bezpieczeństwa oraz w celu zapewnienia doskonałych właściwości jezdnych zastosowano system FR (silnik z przodu, napęd na tylną oś) wraz ze światowej klasy nadwoziem opartym na ramie typu Quad-Frame, opracowanej razem z potentatem stalowym POSCO. Napęd 4×4 jest opcjonalny.

    W nadwoziu opartym na ramie Quad-Frame po raz pierwszy w świecie zastosowano stal o sprężystości 1,5 Gpa (giga-steel), zaś aż 63% konstrukcji samochodu wykonano ze stali typu AHSS, dzięki czemu bardzo zwiększono wytrzymałość pojazdu.

    REXTON G4 jest dłuższy od swojego poprzednika aż o 15 cm, szerszy o 6cm. Rozstaw osi zwiększył się o 3,5cm. Dzięki temu auto oferuje przestrzeń bagażową 1977 l przy złożonych siedzeniach drugiego rzędu (według normy VDA mierzone do dachu) oraz 784 l kiedy podróżuje 5 osób (według normy VDA, mierzone do dolnej krawędzi okien). Auto oferowane jest w wersji dla 5 lub 7 osób.

    Nowy REXTON G4 napędza silnik diesla o pojemności 2.197 cm3 i mocy 181KM współpracujący z manualną przekładnią 6-cio biegową lub automatem 7-mio stopniowym. Maksymalna masa całkowita przyczepy z hamulcem wynosi nawet 3000kg.

    W zakresie bezpieczeństwa REXTON G4 oferuje: 9 poduszek powietrznych – 2 przednie, 2 boczne (przód), 2 kurtyny boczne, 2 boczne (tył), 1 kolanowa kierowcy, oraz wiele systemów elektronicznych wspomagających m.in. BAS (Brake Assist System), EBD (Electronic Brake Force Distribution), TCS (Traction Control System), HAS (Hill Start Assist), ESS (Emergency Stop Signal), ARP (Anti Rollover Protection), HDC (Hill Descend Control), AEB (Autonomous Emergency Braking), FCWS (Forward Collision Warning System), LDW (Lane Departure Warning), HBA (High Beam Assist), TSR (Traffic Sign Recognition), BSD + LCA (Blind Spot Detection + Lane Change Assist), RCTA (Rear Cross-Traffic Alert) System monitorowania ruchu pojazdów z tyłu, strefa zgniotu chroniąca ramę.

    W wyposażeniu auta znajdą się także: system inteligentnego automatycznego zamykania pojazdu, automatyczna klapa tylna, system podświetlania „drogi do domu”, dodatkowe oświetlenie strefy wokół pojazdu, LED-owe światła przeciwmgielne, system doświetlania zakrętów, szyberdach elektryczny, elektroniczny hamulec ręczny + system automatycznego utrzymywania zaciągniętego hamulca, podgrzewane i wentylowane fotele, 9,2’ wyświetlacz HD zgodny z Apple Car Play / Android Auto, system kamer 360° 3D, 2-strefowa w pełni automatyczna klimatyzacja FAAC (Full Automatic Air Conditioning) z systemem jonizującym i  systemem kontrolującym dostęp powietrza z zewnątrz, system automatycznego odparowywania szyby przedniej, gniazda USB i 220 V w drugim rzędzie siedzeń, podgrzewana kierownica, reflektory ksenonowe (HID), system bezkluczykowy, skórzana tapicerka, elektrycznie regulowane fotele przednie, felgi aluminiowe w rozmiarach 17, 18 lub 20 cali.

    Cena bazowego modelu to 129 900 zł, więcej szczegółów dotyczących poziomów wyposażenia i dopłat za opcje pojawi się we wrześniu tego roku.

    Producent udziela na nowy model gwarancji na 5 lat z limitem 150.000km.

    REXTON G4 będzie miał premierę w Europie podczas Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych we Frankfurcie. W Polsce auto będzie zaprezentowane szerokiej publiczności podczas targów WARSAW MOTO SHOW w Nadarzynie pod koniec października i będzie dostępne do sprzedaży w listopadzie 2017

    Udostępnij w sieci ....
    Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+Share on VKShare on Tumblr

    Jedna odpowiedź do “SSANGYONG REXTON G4”

    1. Tomciu napisał(a):

      Zaraz polecą hejty, że chińszczyzna, tandeta itd. Ale po pierwsze: SsangYong był koreański. Po drugie już nie jest. Został wykupiony przez Mahindra&Mahindra (pojechali z nazwą nie?) i teraz robi wszystko na licencji Toyoty przy użyciu taniej siły roboczej w kastowych Indiach. Gorzej, że jak nie znasz indyjskiego to sobie nie kupisz do niego nawet reflektora 😛

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *