• Menu

    Prezes MLEKOVITY o rozwoju firmy

    Dariusz Sapiński, prezes zarządu Grupy MLEKOVITA

    Dzisiejszy świat rozwija się w niesamowitym tempie, technologie mleczarstwa również, dlatego tak ważne jest, aby MLEKOVITA nieustannie ewoluowała i stawiała sobie najwyższe cele

    Naszym najważniejszym celem jest bycie firmą globalną. By go osiągnąć, potrzebny jest nieustanny rozwój: techniczny, technologiczny, logistyczny oraz tworzenie innowacji – na wysoko konkurencyjnym rynku nie można spoczywać na laurach, trzeba być zawsze o krok przed konkurentami, bo we współczesnym świecie bardzo szybko można zostać z tyłu za rywalami i stracić wypracowaną przez lata efektywną pozycję.

    Mówiąc o naszej spółdzielni w kontekście budowania przewagi konkurencyjnej i rozwoju, nie sposób nie wspomnieć o największej w historii MLEKOVITY inwestycji – budowie Fabryki Proszków Mlecznych. Jej uruchomienie pozwoli w ciągu doby przetwarzać 2,5 miliona litrów mleka i 1,5 miliona litrów serwatki. Celem, jaki sobie zakładamy przy okazji tej inwestycji, jest osiągnięcie pozycji lidera rynku proszków  mlecznych nie tylko w Polsce, ale i w Europie Środkowo-Wschodniej.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *