• Menu

    Podczas Inside Trends poznamy trendy w światowym biznesie

    Inside Trends

    Inside Trends

    Najbardziej znany haker świata Kevin Mitnick, twórca latającego samochodu Juraj Vaculik czy założyciel firmy tworzącej algorytmy zastępujące testowanie leków na ludziach Igor Bogicevic to pierwsi potwierdzeni prelegenci Business Insider Inside Trends, które odbędzie się 18 i 19 października 2018 roku w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.

    Podczas spotkania goście odpowiedzą na pytania, jak nowe technologie zmienią świat biznesu, nauki oraz medycyny w kolejnych latach. Organizatorem wydarzenia jest Business Insider Polska, wspierany przez pozostałych 18 podmiotów tej marki z innych krajów.

    Konferencja Business Insider Inside Trends będzie podzielona na trzy strefy tematyczne: fintech, life-science oraz business 4.0. Podczas dwóch dni, w których weźmie udział nawet 1000 osób ze świata mediów, nauki, marketingu i biznesu, przewidziano wystąpienia, debaty oraz warsztaty z prelegentami, do grona których należą m.in. Kevin Mitnick, najbardziej znany haker świata i autor książek „Sztuka podstępu” oraz „Sztuka infiltracji”, Igor Bogicevic, CTO i założyciel Seven Bridges Genomics, firmy budującej bazę danych genomów. Jej analiza może ułatwić zapobieganie epidemiom, zmniejszyć koszty obsługi medycznej i wykluczyć testowanie leków na ludziach, zastępując to działanie specjalnym algorytmem.

    Ponadto pojawi się Juraj Vaculik współzałożyciel i CEO AeroMobil, spółki tworzącej latające samochody, Thomas Krogh Jensen, dyrektor zarządzający Copenhagen FinTech, organizacji, która chce stworzyć w stolicy Danii hub fintech dla branży finansowej czy Atanas Raykov, director Business development CIS & CEE w Viber, firmie oferującej popularny na całym świecie komunikator. W konferencji weźmie udział również prof. Felix Oberholzer-Gee, odpowiedzialny w Harvard Business School za badania nad strategiami biznesowymi, szczególnie w obszarze mediów.

    – W dzisiejszych czasach niemal każda branża musi się mierzyć z szybkim tempem postępu technologicznego. Rynek mediów i reklamy już przeszedł swoją transformację, choć kolejna, nawet większa zmiana dopiero nadciąga wraz ze wzrostem popularności interfejsów głosowych, rzeczywistości rozszerzonej i big data. Sposób, w jaki opracowujemy naszą strategię marketingową już  bardzo się zmienił, ale nadal mamy przed sobą sporo nauki – mówi Jovan Protic, COO Grupy Onet-RAS Polska.

    – Technologia blockchain, kryptowaluty i sztuczna inteligencja na zawsze zmienią także rynek finansowy. Wiele się o tym mówi, ale rzadko możemy znaleźć proste odpowiedzi i zrozumiałe informacje, które moglibyśmy zastosować w opracowywaniu strategii dotyczących segmentu fintech. Jedzenie, które będziemy jeść będzie produkowane przy ogromnym udziale technologii i danych, a diagnostyka medyczna jest aktualnie w okresie transformacji i będzie w większym stopniu wykorzystywać rozwiązania technologiczne. Leki, które będziemy przyjmować będą jeszcze lepiej dostosowane do naszego genomu – podkreśla Jovan Protic.

    – Zapraszamy do poznania nowych trendów, bezpośrednio od ekspertów w tej dziedzinie. Inside Trends to konkretne i praktyczne rady, które można zastosować w 2–3 letniej perspektywie, w  przyszłości – mówi Jovan Protic.

     

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *