• Menu

    Kongres Sekretarzy już wkrótce

    14-15 maja odbędzie się Kongres Sekretarzy – coroczne, merytoryczne, najbardziej znaczące spotkanie Sekretarzy Jednostek Samorządu Terytorialnego z całej Polski. Wydarzenie organizowane jest przez Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej we współpracy z Centrum Ekspertyz dla Reform Samorządu Terytorialnego Rady Europy.

    Głównym celem Kongresu jest dyskusja wokół aktualnych wyzwań i problemów związanych z zarządzaniem jednostkami samorządu terytorialnego. Kongres jest miejscem wzbogacania wiedzy, wymiany doświadczeń i refleksji nad działalnością samorządów i realizacją zadań publicznych na poziomie lokalnym.

    Program Kongresu został opracowany wspólnie z reprezentantami forów sekretarzy jednostek samorządu terytorialnego działających przy regionalnych ośrodkach Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej – zrzeszają one w sumie ponad 700 osób. Spotkanie Sekretarzy to świetna okazja do integracji tego środowiska.

    Istotnym elementem programu jest prezentacja Europejskiej Odznaki Jakości Zarządzania w Samorządzie Terytorialnym (ELoGE) – którą przyznawać będzie Fundacja na podstawie akredytacji otrzymanej od Rady Europy.

    Honorowy patronat nad wydarzeniem objęli: Marszałek Województwa Pomorskiego – Mieczysław Struk, Prezydent Miasta Gdyni – Wojciech Szczurek, Prezydent Miasta Gdańska – Paweł Adamowicz, Prezydent Miasta Sopotu – Jacek Karnowski oraz Przewodniczący  Sejmowej Komisji Samorządu Terytorialnego i Polityki Regionalnej – Poseł na Sejm RP Andrzej Maciejewski.

    Wystąpienia i prelekcje wygłoszą eksperci z instytucji centralnych m.in. Ministerstwa Cyfryzacji, Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju.

    W PROGRAMIE:

    • Debata RZECZPOSPOLITEJ „ŻYCIE REGIONÓW”: jakość zarządzania w samorządzie terytorialnym
    • Polskie przepisy ustawy o ochronie danych osobowych wdrażające RODO
    • Doskonalenie jakości zarządzania w administracji lokalnej – Europejska Odznaka Jakości Zarządzania w Samorządzie Terytorialnym (ELoGE)
    • Dobre praktyki w zakresie systemów oceniania i motywowania pracowników samorządowych
    • Cyfryzacja w działalności urzędu samorządowego
    • Partnerstwo Publiczno-Prywatne
    • Wyzwania dla administracji lokalnej w kontekście wyborów samorządowych
    • Dobre praktyki wdrażania budżetów partycypacyjnych
    • Centralna platforma obsługi przetargów

    www.kongressekretarzy.pl

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *