• Menu

    Czy gadżety reklamowe są skuteczną formą marketingu?

    gadżety reklamoweKażda firma, która inwestuje w reklamę, pragnie, aby przyniosła ona pozytywne efekty. Najlepiej, aby jeszcze zwróciła się z nawiązką. W trakcie tworzenia kampanii marketingowych wiele agencji zwraca uwagę na skuteczność gadżetów reklamowych.

    Czym są gadżety reklamowe?

    Przede wszystkim trzeba wiedzieć, że gadżety reklamowe są jedną z najpopularniejszych sposobów na rozpowszechnianie logo oraz nazwy firmy. Pod tą nazwą kryją się zazwyczaj niewielkie przedmioty, które mają wywołać określony cel. Na zlecanie produkcji gadżetów reklamowych decydują się zarówno właściciele przedsiębiorstw, jak i urzędy, czy też organizacje pozarządowe. Cechą charakterystyczną gadżetów reklamowych jest to, że firmy udostępniają je swoim klientom bezpłatnie.

    Dlaczego warto decydować się na gadżety reklamowe?

    Od wielu lat gadżety reklamowe stały się popularną formą promocji firmy. Mają one stanowić pewną inwestycję, a co najważniejsze przynieść pewne korzyści.

    Co pozwalają osiągnąć gadżety reklamowe?

    • Pomagają zapamiętać markę lub hasło bezpośrednio związane z firmą.
    • Sprawiają, że firma będzie kojarzona pozytywnie, a czasem nawet ekskluzywnie.
    • Dany produkt firmy może zostać skutecznie wypromowany. Przede wszystkim tyczy się to produktów, które dopiero zostają wprowadzone na rynek.
    • Poza tym gadzęty wzmocniiają więzi z klientem.
    • Spowodowanie, iż sprzedaż wzrośnie, dzięki poniesionej inwestycji w gadżety reklamowe.

    Skuteczność gadżetów reklamowych

    Według badań uznaje się, że aż 70% firm uznaje gadżety za bardzo dobry sposób promocji swojej marki. Tym bardziej, kiedy upominki są wręczane bezpośrednio podczas spotkań z klientem. Mimo iż gadżety promocyjne wiąże się z pewną inwestycją finansową, która nie od razu się zwraca, to jednak warto się na nie decydować. Najważniejsze jest jednak to, aby odpowiednio dobrać gadżety zarówno do branży, jak i oferty firmy.

    Według konsumentów, jak i właścicieli firm, dobrym pomysłem może być zdecydowanie się na upominki ekologiczne, ale też przy okazji na gadżety funkcjonalne. Przykładem mogą być notesy, ołówki, torby itd. Przy okazji nie można zapomnieć również o tym, że klienci zawsze cenią sobie wartość gadżetów reklamowych. Dlatego tak popularne i zarazem skuteczne są upominki technologiczne lub bardzo luksusowe, np. skórzana galanteria, czy też pendrive’y. To dzięki nim klienci czują się wyjątkowi, a przy okazji wzrasta ich zaufanie względem firmy.

    Zamawianie gadżetów

    Jeśli agencja marketingowa ceni sobie jakość gadżetów, które oferuje swoim klientom, powinna zaufać firmom takim, jak inspirion.pl. W przeciwnym razie może okazać się, że gadżety będą miały niską jakość, co będzie miało bezpośredni wpływ na sposób postrzegania firmy. Przy okazji trzeba być też czujnym, aby nie kupować gadżetów, które są podejrzanie tanie, gdyż za ceną zawsze stoi jakość, a to może zniechęcić firmy. W takim przypadku skuteczność gadżetów może być bardzo wątpliwa. Dlatego trzeba się tego wystrzegać.

    Udostępnij w sieci ....
    Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+Share on VKShare on Tumblr

    Jedna odpowiedź do “Czy gadżety reklamowe są skuteczną formą marketingu?”

    1. grafik napisał(a):

      Czym sa gadżety reklamowe? Inteligentną reklamą naszej firmy. Obdarowujac klienta jakims gadzetem z naszym logo mozemy byc pewni ze gadzet zobaczy na pewno klienta rodzina, znajomi, a nawet obcy ludzie, wystarczy, że np wyjmie kalendarz by wpisac kolejną wizytę u dentysty (kalendarz z naszym logo).
      Dlaczego warto się decydować na gadżety? Bo są tanie i skuteczne.
      Co pozwalają osiągnąć gadżety reklamowe? Reklamują firmę, cieszą klienta.
      Skuteczność gadżetów reklamowych? Jest naprawdę wysoka.
      Zamawianie gadżetów? Najlepiej na targach Remadays w Nadarzynie, duży wybór, można znaleźć ciekawe gadżety w przystępnych cenach.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *